Gezocht gastheer/gastvrouw

Zwemmen is voor de bewoners van SWZ-Zonhove en de kinderen van de Emiliusschool in Son en Breugel zoveel meer dan een duik in het water. Het is voor velen de enige manier om onbelemmerd en los van alle hulpmiddelen vrij te kunnen bewegen.

Zwemclub PLONS zet zich met hart en ziel in dat het zwemmen voor lichamelijk en geestelijk gehandicapten mogelijk blijft. We hebben de beschikking over een fantastisch zwembad, we hebben een geweldig team van 12 personen (in leeftijd variërend van 20 tot 70 jaar) die elke week voor de zwemmers klaarstaan, maar we zijn voor zowel de woensdag- als donderdagavond nog op zoek naar een

Gastheer/Gastvrouw

Eigenlijk gewoon iemand die ervoor zorgt dat alles tijdens de zwemavond op rolletjes loopt.

Wat ga je doen?

Zwemmers ontvangen, in de kleedkamer een praatje met ze maken, zorgen dat de zwemkaarten worden afgestempeld, zwemrooster maken en ervoor zorgen dat het een leuke avond wordt.

Tijdens de zwemavond sta je er nooit alleen voor, samen met de toezichthouder, die ervoor zorgt dat alle zwemmers in- en uit het water kunnen en zorgt voor de veiligheid in en rondom het zwembad, vullen jullie eraan aan daar waar hulp nodig is.

Zwemmers kijken al de hele week uit naar het zwemmen en daardoor komt er wellicht veel op je af, maar je werk zal nooit saai zijn en geloof ons een grotere dankbaarheid vind je bijna nergens. Zelf hoef je het water niet in, dus je hoeft geen Baywatchster te zijn en nieuwe zwemkleding aan schaffen is ook niet nodig.

Wat vragen wij?

Wij zoeken iemand die houdt van een gezellige en drukke werkomgeving, een vliegende keep, een all-round-laat-mij-het-maar-regelen coördinator. Je beleeft er plezier aan om onze zwemmers daar waar nodig te helpen en zorgt er op je eigen, unieke manier voor dat iedereen een leuke zwemavond heeft. Flexibel en goedlachs inspelen op de dynamiek van de dag dat is wat we zoeken.

Ervaring met gehandicapten of in de zorg is mooi meegenomen, maar belangrijker vinden we dat iemand een sprankelende, energieke persoonlijkheid heeft, van aanpakken houdt en bijdraagt aan een gezellige zwemavond.

Wat krijg je ervoor terug?

Ook al ben je vrijwilliger niets is voor niets. Als jij wat van jouw spaarzame tijd bij ons wilt inzetten, dan zorgen wij voor een enthousiast team van collega’s. Daarnaast zullen onze zwemmers je wekelijks begroeten met hun grootste glimlach.

SWZ-Zonhove zal ervoor zorgen dat je als vrijwilliger ingeschreven wordt en zodoende gegarandeerd bent van een prima vrijwilligersbeleid, we zorgen dat je verzekerd bent en eventuele reiskosten vergoed worden. Mocht de klik er zijn, dan zullen wij, als zwemclub Plons, je onthalen met een heerlijke zelfgemaakte taart om je meteen welkom te laten voelen bij onze zwemclub.

Hoeveel tijd gaat mij dit kosten?

Wij vragen slechts op twee avonden per maand van 18:00-21:00 uur van je tijd. De andere weken worden door iemand anders gedaan. Ons zwembad bevindt zich op het terrein van SWZ-Zonhove, Nieuwstraat 70 in Son en Breugel. We begrijpen heel goed dat er soms iets tussen kan komen waardoor je graag een weekje wilt overslaan. Geen probleem hoor, we gaan ervan uit dat je dit onderling samen met de andere coördinatoren even regelt.

Stroomt gastvrijheid, enthousiasme en aanpakmentaliteit door je aderen dan maken we graag kennis met jou. Kijk eens op onze website www.zwemclubplons.nl, stuur ons een mailtje via info@zwemclubplons.nl, pak je mobiel en stuur ons een berichtje of bel ons gewoon even op, 06-10972680. Het maakt niet uit hoe je contact met ons opneemt, we zitten vol verwachting klaar om kennis met je te maken.