Sponsors

kls-vandenberg-190x150We zijn heel blij met onze partners en sponsors. Zonder hen was Zwemclub Plons onmogelijk. KLS van den Berg verzorgt allerlei cursussen op het gebied van bedrijfshulpverlening. Zij zorgen ervoor dat al onze toezichthouders met de juiste kennis en vaardigheden en met het juiste BHV-pasje hun werk doen. Al zolang als Plons bestaat!

Ook sponsor worden?

Heel graag, uw hulp is voor onze Plonser heel belangrijk. Wij gebruiken de extra inkomsten om aangepast zwem- en spelmateriaal aan te schaffen, voor de aankleding van het zwembad bij bijzondere gelegenheden en om leuke extra zwemactiviteiten te organiseren.

Of… kies iets van ons verlanglijstje:

• Mondvoorraad voor harde werkers: een zak spekjes voor de zwemmers, koffiepads voor onze Senseo, thee, frisdrank, een koekje erbij en meer van dat soort zaken;
  • Zwemmaterialen: zwembandjes voor om de armen, loodbandjes voor de enkels. Wij weten waar geschikte materialen te bestellen zijn. Wil je hierin sponsoren, laat het dan weten via info@zwemclubplons.nl
  • Snoezelspullen en decoratiematerialen zonder stekker;

Donaties zijn welkom op onze bankrekening NL13  RABO 0126376077 ten name van Stichting Het Struikske inzake Zwemclub Plons onder vermelding van “schenking”.