Badmeesters en badjuffen

Zwemclub Plons kan beschikken over verschillende badmeesters en badjuffen en coördinatoren die ervoor zorgen dat het zwemmen in onze JunglePool Zwembad op een verantwoorde wijze gebeurd. Al onze badmeesters en badjuffen hebben een BHV diploma en gaan hiervoor regelmatig op nascholing. De coördinatoren zijn onze all-in-one helpers en helpen zwemmer of begeleider daar waar nodig. Samen zijn ze één team en zorgen zorgen we ervoor dat onze zwemmers gewoon lekker kunnen ronddobberen en met een lach weer naar huis gaan.

Susanne Luppens

Woont in: Beek en Donk

Beroep: Verpleegkundige vaste nachtdienst verpleeghuis Wissehaege in Eindhoven

Hobbies: Vakantie, op pad met vriendinnen, leuke dingen doen met mijn zoontje, een goed boek lezen.

Waarom bij Plons: Ik zwem al een hele tijd met Koen D op donderdag en toen het zwemmen dreigde te stoppen werd Plons opgericht. Ze zochten badmeesters en badjuffen en omdat ik het erg belangrijk vind dat het zwemmen mogelijk blijft heb ik de maandagavond op me genomen samen met Bert.

Mary Wils

Woont in: Eindhoven

Beroep: Ik werk sinds 2017 als woonzorg begeleidster in een woonzorg voorziening voor ouderen. Ik werk op een nieuw project wat ze tot “cluster verzorgd wonen” hebben gedoopt.

Hobbies: wandelen, lezen, kleding en tassen maken, koken & bakken, spelletjes doen en in de zon zitten.

Waarom bij Plons:  omdat mijn moeder Len van der Zalm,  altijd zo enthousiast over haar zwemclubje verteld!!

Menno van Happen

Woont in: Best

Beroep: Ambulancechauffeur

Hobbies: Ik ben altijd druk in de weer, ik heb zó veel hobby's dat ik niet meer weet hoe ik mijn tijd moet verdelen. Wat ik het liefst doe? Snowboarden, duiken, reizen en basketballen. Wat ik het meest doe? Mountainbiken, fitnessen en stappen met mijn vrienden. En natuurlijk  jullie klieren in het zwembad.

Waarom bij Plons: Op het intranet van Zonhove zag ik de vacature voor een badmeester. Ik ben meteen gaan kijken en binnen 5 minuten was ik verkocht. Wat een top baan!

Nicole van de Valk

Woont in: Liessel

Beroep: Ik werk bij lunchroom "De Keyser" in Helmond , ik ben een collega van Thea . Ik werk nu 4 jaar bij de Lunchroom , hier voor heb ik 21 jaar in de keuken van Zonhove gewerkt.

Hobbies: Leuke dingen doen met mijn man en 2 dochters, wandelen met Finn onze hond, sporten (fitness) , mooie taarten maken

Waarom bij Plons: Omdat mijn collega Thea altijd zo enthousiast verteld over Plons , en ik lang op Zonhove heb gewerkt waardoor ik veel cliënten ken leek het mij erg leuk om te doen.

Doris van de Valk

Woont in Ik woon in Liessel.

Beroep: Ik studeer Communicatie & Multimedia Design aan de Hogeschool Avans in Den Bosch. Daarnaast werk ik een aantal uurtjes per week als flex medewerker bij SWZ.

Hobbies: Ik ben vaak buiten te vinden. Wekelijks pak ik de trein naar Den Haag, om te gaan golfsurfen in Scheveningen. Daarnaast skate, mountainbike, snowboard en duik ik als ik de kans krijg. Ook houd ik enorm veel van reizen. Kamperen, nieuwe plekken ontdekken… Een land dat een speciaal plekje in mijn hart heeft is Zuid-Afrika, daar ben ik dus ook regelmatig te vinden.

Waarom bij Plons: Met twee ouders die jarenlang op Zonhove gewerkt hebben, ben praktisch opgegroeid op het Zonhove terrein. Het contact met cliënten heb ik altijd enorm leuk gevonden. Dus toen mijn moeder (die ook badjuf is) vertelde dat ze nog badjuffen en -meesters zochten, was ik meteen enthousiast!

Lars Rouw

Woont in: Berghem

Beroep: Bewegingsagoog bij SWZ Hobbies: Ik hou van reizen en wil het liefst elk plekje in de wereld zien. Ook ben ik fanatiek met sporten. Ik hou er van om lekker (en véél) te eten! In het weekend ga ik graag met vrienden op stap.

Waarom Plons: Len benaderde me bij SWZ en ze was daar zo enthousiast over plons dat ik wel een keer moest komen kijken. Toen ik eenmaal bij het zwembad kwam om te komen kijken snapte ik volledig waarom ze zo enthousiast was! En had ik binnen de kortste keren ook gezegd dat ik graag hiervan deel uit wilde maken.

Renate Schalkwijk