Lid worden?

Dat kan als je woont of werkt bij SWZ-Zonhove of als je leerling bent van de Emiliusschool in Son en Breugel.

• woon je op een van de woongroepen of logeer je weleens in Logeerhuis ZON?
  • werk je bij de dagbesteding van Zonhove, bij Kado & ZO of in de Komeet?
  • zit je bij vroegopvang Okido of op de Emiliusschool?

Dan ben je welkom! Om lid te worden kun je dit inschrijfformulier gebruiken, maar er liggen ook informatiepakketjes met formulieren in ons kantoortje in het zwembad, bij de afdeling Recreatie van Zonhove én bij de administratie van de Emiliusschool. Nadat wij je inschrijving hebben ontvangen, neemt één van onze coördinatoren contact met je op om te laten weten wanneer je kan komen zwemmen.

Vul het formulier helemaal in en stuur het naar:
info@zwemclubplons.nl
of
Zwemclub Plons
p/a Vlaamse Gaai 3
5731 SK Mierlo

Abonnement

Plons kent drie soorten abonnementen. De onderstaande bedragen zijn per zwemmer per jaar, inclusief één begeleider.

• iedere week zwemmen: € 200 per jaar (44 keer zwemmen à 1 uur)
  • één keer per twee weken zwemmen: € 100 per jaar (22 keer zwemmen à 1 uur)
  • één keer per maand zwemmen: €  50 per jaar (11 keer zwemmen à 1 uur)

Strippenkaart

Betaal je liever per keer of kun je maar af en toe komen zwemmen, dan kun je beter een strippenkaart kopen. Op iedere strippenkaart staan 5 zwembeurten voor één zwemmer met één begeleider. Een strippenkaart kost €25,-. Vergeleken met een abonnement ben je met een strippenkaart iets duurder uit, want het kost ons wat meer tijd om de administratie bij te houden.

Zwem je op zondagochtend met je gezin, dan is er ook een kaart voor meezwemmende gezinsleden. Deze strippenkaart kost €10,-. Een keer zwemmen voor een broertje, zusje of extra pappa of mamma kost € 2,-.

Strippenkaarten zijn te koop tijdens de Plons-zwemuren bij de toezichthouder in het zwembad. Op de kaart komt je naam te staan en we bewaren hem in het kantoor bij de zwemlijsten. Zo kun je hem niet vergeten als je komt zwemmen. Iedere keer dat je zwemt, streept de badmeester of -juf een strip door.

Betaling

De contributie wordt per half jaar bij vooruitbetaling in rekening gebracht. In januari en juli ontvang je de factuur via e-mail of post. Ons bankrekeningnummer is NL13  RABO 0126376077 ten name van Stichting Het Struikske inzake Zwemclub Plons. Vermeld bij een betaling altijd de naam van de zwemmer, is makkelijker voor de penningmeester.

Begin je halverwege  het seizoen met zwemmen, dan start je met een strippenkaart. Blijf je regelmatig zwemmen, dan zetten we deze strippenkaart om in een vast abonnement. Goedkoper voor jou, makkelijker voor ons. Natuurlijk verrekenen we nog niet gebruikte strippen met wat je moet betalen.

Wijzigingen

We vragen je om wijzigingen aan ons door te geven door een mailtje te sturen naar info@zwemclubplons.nl

Opzeggen

Het lidmaatschap van Plons wordt ieder jaar automatisch verlengd. Opzeggen kan door een e-mail te sturen naar info@zwemclubplons.nl of door een brief te sturen naar de ledenadministratie (zie contactgegevens). Kun je door ziekte of door andere dringende omstandigheden een langere periode niet zwemmen, neem dan even contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

KansPlus-Sien

KansPlus-Sien behartigt de belangen van mensen met een verstandelijke beperking en hun netwerk. Zwemclub Plons is één van de activiteitenclubs van KansPlus-Sien regio Eindhoven-Helmond. Plons-leden zijn daarom verplicht om ook lid te worden van deze organisatie. Dit kan via de website van KansPlus-Sien. Zij organiseren diverse informatieve bijeenkomsten en hebben een heleboel superleuke activiteitenclubs en vakantiekampen in de regio. Lid zijn heeft dus veel voordelen: je kunt ook meedoen aan andere activiteiten.

Als lid van Zwemclub Plons ben je verzekerd tegen wettelijke aansprakelijkheid en ongevallen. Door het inschrijfformulier te ondertekenen ga je akkoord met onze Algemene Voorwaarden.