Vrijwilligers

Word jij een zwemmaatje?

Veel bewoners van SWZ-Zonhove vinden het heerlijk om te zwemmen. Veel bewoners zijn al lid van Plons. Sommigen komen iedere week, een ander zwemt om de week of één keer in de maand. Bijna alle zwemmers hebben daarbij de hulp van een vrijwilliger nodig. Zowel bij het aan- en uitkleden als bij het zwemmen.

Wat heb je nodig?

Wat heb je nodig om zwemvrijwilliger te zijn? Je moet er plezier in hebben om te spetteren en spatteren, een band aan willen gaan met jouw zwemmaatje en bereid zijn om de handen uit de mouwen te steken. Wij zorgen voor een goede kennismaking en introductie. Je staat er niet alleen voor. En natuurlijk kom je eerst een keertje vrijblijvend kijken hoe het allemaal gaat en wat er van je verwacht wordt.

Dus heb je tijd én zin om een bewoner te helpen bij het zwemmen, meld je dan aan bij Cora van der Heijden. Zij is de vrijwilligerscoördinator van SWZ. Je kunt haar telefonisch bereiken via 06-57555007 of  solliciteer via werkenbijswz.com

Word je vrijwilliger, dan krijg je daar veel voor terug: een goed gevoel, lol en plezier, dankbaarheid en een zinvolle tijdsbesteding. Voor onze zwemmers betekent jouw inzet heel veel!